Fin dag

Var på ett stort och fint bröllop igår, drygt 80 gäster var det. Vädret visade sig från bäste sidan också, grymt varmt i kostym... Vi avslutade dock kvällen vid 23, att vara på party med 6mån barn går inte riktigt:-) Men hade det väldigt trevligt fram till dess, trotts att jag inte riktigt passar in på dessa evenemang. Man ses ofta som lite udda när man inte dricker... Är inte nyckterist, tar gärna vin/öl till maten mm. Men tiden när jag dricker bara för rusets skull har passerat, ser liksom inte meningen med det längre... Tack för en trevlig kväll alla och hoppas ni kommit isäng nu;-)
 
 
Min coola son på bröllop:-)
 
Isabelle charmade dom flesta:-)

Idag är det åter till vardagen, så ska försöka ta mig ut och träna. Eftersom mina konkurrenter idag kör Lida Lopp så kanske jag får försöka köra nått långt med lite fart också, jaja får se vad jag hittar på senare idag. Väder och tid får styra litegrann idag tror jag:-)




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack