Vilken

Ska ju åka ner till Rättvik på lördag, för att köra mörksuggejakten på söndag. Funderar vilken cykel jag ska ta.. Är snabbare på min heldämpade, säger om resultatet är viktigt borde jag ta den. Men skulle vilja ha en wattfil från ett långlopp, och wattvevpartiet sitter på HT cykeln.. Tror väl inte att resultatet blir så mkt sämre med den, så borde kanske passa på att köra med den.
Vill ha en wattfil så att jag kan se lite vad som krävs, och hur jag kan styra träningen mot det.

Kan vara läge att köra med den nu, för motivation är just nu rätt låg.. Hänger väl ihop med att formen också är låg, men jobbar man på så vänder det:-) Skulle helst vilja gnälla på som satan om en massa saker, men på sociala medier ska man ju bara vara lycklig och positiv. Så därför struntar jag i att gnälla idag... Får väl vara tacksam istället.

Tur att jag har snabba hojar iallafall:-)

Kommentarer

Jakob sa…
Mörksuggejakten är en ht bana!
Samuel sa…
Då tar jag den, och får det dåligt skyller jag allt på dig;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack