Seg

Ojoj va trött jag är just nu, har varit otroligt mkt nu ett tag igen.. Ska bli skönt med helg, och dessutom ska jag få tävla igen:-)  Det är ju bästa sättet att vila upp sig.. Ska även ta med sonen dit, så det ska bli riktigt skoj!! Under loppet kommer mina föräldrar att vara där och ta hand om honom, går inte lämna en 7 åring själv i 2 tim..
Blir nog även första loppet som mina föräldrar ser mig köra, är ju så sällan det är inom vettiga avstånd. Nu är det ju bara 15 mil dit, så då kan dom ju följa med:-)
Blir riktigt skoj med familjen i publiken, får bara se till att inte göra bort mig då. Skulle faktiskt vara roligt om det oftare gick att göra då här, men nu bor man där man bor...

Hur formen är inför Krafttrampen har jag dålig koll på, men det lär väl visa sig imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack