Dag 1 klar

Då var första dagen denna vecka färdigtränad, följde planen nästan exakt.. Blev bara 25 min 45/15 i morse, hade helt enkelt inte tid med mer.. Men då tar man bara i lite mer, så låg kring 415w på 45 sek delarna och vilade 15 sek mellan varje. Det blir rätt snabbt jobbigt faktiskt!!  När jag var som bäst i våras innan skadan körde jag på 450w på 45 sek delarna i 30min, så dit ska jag under vintern då... Jobbigt att ha varit så stark ibland ;-)

Andra passet gick som planerat, trött seg och svag som jag skulle vara... Så en bra träningsdag.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad väger crossen med pedaler? Är det storlek 56?
Samuel sa…
7.8kg med pedaler, det är en 54a. Dom är lite större i storlek, jag är 183cm lång och sitter bra.
Anonym sa…
Det är ju helt OK.
Samuel sa…
Tycker det faktiskt, speciellt med tanke på att det är utan nån modifiering. Är slangar i däcken mm..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack