Morgontränat

Ett av dom bästa sätt att få träningen gjord är att göra det direkt på morgonen, när jag började med det tyckte jag inte om det... Men vande mig rätt snabbt och nu tycker jag det är skönt, och det bästa är ju att man då hinner ett pass till om man vill senare på dagen :-D

I morse körde jag 60/120 intervaller igen, är sliten just nu då jag kört 14 dar utan riktig vilodag. Men hoppades ändå på att komma över trappsteget jag hade förra perioden på detta pass, då tog det stopp på 5st @560w.. Gick sådär kan jag säga, men fixade 5 och en halv.. Men tror att med piggare ben så fixar jag 7 nästa vecka, och då är det bara 7 kvar till 14 som jag gjorde i våras...

Fick igår ett fint paket hem, finhjul var det i det. Mer om dom en annan dag.. Men fick även med ett mobilskydd för riktiga cyklister, sånt gillar jag!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift