Saknar laget..

Känner just nu att jag saknar laget, visst är ju cykel en inviduell sport. Men ändå kan man ju ingå i ett lag.. Tycker det är jäkligt roligt när man tävlar här uppe och klubben är där med många åkare, då får man den där gemenskapen före och efter loppet.
När jag har åkt iväg och kört neröver är det inte samma sak, då gör man allt själv.. Visst man träffar ju folk, vilket är skoj. Men inte riktigt samma sak, utan man är själv i allt man gör där nere.. Man blir rätt avundsjuk på typ allebike gänget och CRT som ser ut att ha det jäkligt gott, bra gemenskap och hjälp med en massa saker runt allt tävlande. Tror även att det är lättare att motivera sig under vintern, när man vet att ett lag är i behov av en. Att det inte bara är för en själv man gör allt, iallafall funkar jag så. Kanske är man mer gjord för lvg, där man verkligen tävlar som lag. Synd bara man är för gammal för att hoppa mellan grenar, har liksom bara tid att köra en gren. Så kommer lägga fokuset där jag är nu, dvs Mtb. 

Tänkte också göra en liten udda grej.. I slutet av Maj kommer jag byta ut min hoj, detta mot en likadan.. Detta pga av hur min sponsring är upplagd, Bmc har sitt årsbreak sista maj och då är det byte av hoj. Så om det är någon som känner att dom vill ha en helt fantastisk cykel nästa år får man nu chansen att boka min, pris är ju beroende på utrustning men en riktlinje är halva nypriset.. Den kommer vara väldigt lite körd då den snart ställs undan för vintern, och sen plockas fram i Maj igen. Så skulle nån vara intresserad är det bara att maila mig på sambra79@gmail.com 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack