300w...

Idag ska jag nu först jobba lite, sen drar jag upp till stugan i helgen med dom två äldre barnen. Mina föräldrar ska också dit så barnen åker med dom och jag tänkte cykla, är 13mil på vintervägar dit...
Hade tänkt försöka trycka på lite också, och då såg jag igår att en viss Kulhavy kört 4h med 304w i snitt... Så då tänkte jag kolla hur länge jag orkar hålla 300w i snitt, kan bli jobbigt i slutet när jag inte orkar längre. Får bara hoppas det inte är så långt kvar då... Hur länge jag orkat får ni säkert läsa om sen 😉

Har även fått hem ett par cyklar till Sambike, en Sportelite Se i XS med 27.5" hjul. Även en fourstroke 02 med slx och Xt komponenter, riktigt fin var den. Blev rätt sugen på en själv när jag monterade ihop den, farligt att ha en massa fina cyklar omkring sig...
Sportelite hojen har jag tänkt sälja som juniorcykel, tycker den är perfekt som det. Vettigt specad för det syftet, sen är det riktigt bra finish på den och min 10åring tyckte då den var snygg och häftig. Så helt fel ute är jag väl inte då..

Kommentarer

K-J sa…
Räknar du rullsnitt eller inklusive nollwattsperioder?
K-J sa…
Menar förstås trampsnitt...
Samuel sa…
Nollwattsperioder räknas självklart med, annars kan man ju vila rätt mkt :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack