Lite träning mkt annat..

Tränade lite igår igen, kort och med några kortare intervaller.. Började med en maxminut, den hamnade på 10,88w/kg. För att vara en halt gubbe är det riktigt bra 😉 Sen lungt trampande i 15min innan jag körde ett block 40/20 * 6, höll mig över 510w på den. Så lugnt och fint varvat med kort och hårt var gårdagens melodi, ja hela denna veckas..
Fördelen med att träna mindre en vecka är att man hinner med annat också, eller framförallt så har man ork för annat. Just nu läggs det ner mkt tid på Sambike, vill göra nått bra av det. Jobbar på en hemsida och webbshop, tar lite tid då jag inte är datorproffs direkt. Men med små steg går det framåt, så snart finns en färdig hemsida.
Annars utvecklas Sambike snabbare än vad planen var, fast det är ju skoj! Det jag jobbat med nu är att det kommer gå köpa cyklar från mig, inte vilka cyklar som helst heller.. Kommer ha Bmc's hela sortimentet att vraka och välja ur, hemma i butiken kommer det finnas ca 10-12 cyklar. Vill ha minst en från varje modell, sen finns allt annat ett samtal bort. Har inte ekonomi att ha varje storlek hemma, men man ska kunna komma och klämma och testa. Finns då inte storlek i den modell man vill ha får man beställa, detta efter att ha testat sig fram i butiken. Fullständig service på cyklarna kommer också erbjudas, mitt mål är att man ska känna sig speciell när man letar rätt cykel. Vet man redan nu att man vill ha ny cykel och vad man vill ha kan man förbeställa på sambra79@gmail.com, då lovar jag bra priser :-)
Kommer ha hela Norrland som upptagningsområde, så finns att jobba med, kommer ha med cyklar mm ut på alla race. Vill även komma ut till klubbar mm ute vid kuststäderna, men ska jobba på det under våren.Är enormt stolt över att fått detta förtroende från BMC, är ju liksom inte vilket cykelmärke som helst 😁
Planen är att börja så här, men att växa framöver.

Idag är jag ledig från mitt vanliga jobb och är hemma med barnen, är ju röd dag men för mig och min sambo som jobbar inom omsorg så finns ju inga röda dagar.. Så hon fick jobba och jag vara med barnen idag :-)
Tror också det blir träningsfri dag idag, ev testar jag lite alternativ träning ikväll..

Kommentarer

Anonym sa…
Med dina wattsiffror ska du inte sitta i Norrland och frysa. Du ska vara på Gran Canaria och vara cykelproffs. Sjukt imponerande tycker en som har tröskel på 217 watt.
Samuel sa…
Gillar Norrland :-) Men nu i Januari och Februari skulle man få vara några veckor på Varmare ställen.. Fast man gör det bästa av situationen och jag har hittat ett sätt som funkar för mig. Tack för berömmet, det värmer i kylan :-)
Unknown sa…
Tja!
Såg att du vann ett av presentkorten i December omgången av Kompiskampen��.
Nu är det bara att ladda för nästa omgång. Är tydligen W/kg igen, bara att ösa på!
Å hoppas man kan öka lite....
//Mange N
Samuel sa…
Ja såg det nu, lite ironiskt att jag som säljer energiprodukter vinner det av annat märke ;-)
Ja det är nu det gäller att börja öka, så man i Maj är riktigt på G.. Så kämpa på!
Samuel sa…
Tittade lite på hur du kört Magnus, jäkligt bra! Över 5w/kg med spricka i revbenen det är bra!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack