Ingen Kulhavy..

Jaha så var man uppe i stugan, blev ett tufft pass på cykeln. Fick ju för mig att gasa på 300w så länge det höll, orkade i 3h 12min sen fick jag slå av. Skulle ju ta mig vidare också, efter 4h kom bilen med barnen och mina föräldrar ikapp mig. Hoppade då in i den då jag frös nått överjävligt, blev ju svettig och blöt av att ta i. Sen orkade jag inte längre hålla värmen och då blev jag kall, när vi kom in i huset skakade jag väldigt mkt. Så snabbt på med torrt och sen in i duschen, efter det och 5mackor började jag bli människa igen. Men någon Kulhavy var man alltså inte, så bara att träna mer 😊
Idag ska det köras skoter, skjutas luftgevär, fiskas och cyklas. Så bäst att komma igång kanske..

Kommentarer

Anonym sa…
Du får lägga ut filen på Strava, vore intressant att se watt, puls, hastighet, höjdmeter och temperatur. Du kommer nog kroka av Öijer till våren.
Satans bra kört, blev inspirerad och testade 4*4 i 300, det höll i två intevaller
Samuel sa…
Är för snål för att ha strava premium, och kör aldrig med puls.. Men lägger upp watt och höjdfil från Garmin Connect imorgon.
Bara 180 min till då Stefan :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack