Ej enligt plan..

Dagens TT gick inte som tänkt, hade lite tidsbrist så jag tänkte korta ner det till 2 varv uppe på Tannenbanan. Körde på och efter halva andra varvet så slår jag igenom på bakdäcket och punkar, har fulslang på träningshjulet... Så det var bara till att byta slang. Sen upp på cykeln och gasa på sista halvan, la på lite tid för att jag fått vila.

Nu till det positiva:-) Trotts att det var lite blött och gick segt över myrpartierna så gick första varvet på rekordtid, har faktiskt aldrig kört ett snabbare varv ens när jag bara kört ett.. och lägger man ihop båda varven med ett viss tidspåslag för vilan så blev även det ett ordentligt PB:-) Så trotts strulet blev jag nöjd med passet!  Kanske får man köra några 30sek spurter ikväll för att kompensera nerkortningen av passet, eller så vilar jag och njuter av TV´n istället..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack