Planering

Har haft en riktig svullar och vilovecka nu, min kropp har varit i stort behov av det.. Hoppas verkligen kunna komma igång med några rullpass nästa vecka, men vill inte cykla och ha alltför ont. För just nu gör det ont mest hela tiden och överallt, snedbelastar ju nått enormt så nu har jag muskelvärk i hela kroppen. Skitskoj!! Så nu var det färdiggnällt..

Har tänkt att börja säsongen 2013 den 1 Okt så då ska jag vara fit for fight:-) Fast första perioden blir ju inte så hård, har inte börjat med planeringen än. Tycker ju att det är skitskoj att sitta med oskrivna papper och få börja planera så har sparat på det, men till veckan så är det dax. Kommer nog inte ändra så mkt från förra vintern, utan ändringarna kommer nog framåt våren så att jag inte gör samma misstag som iår..
Vilket tävlingsupplägg det blir vet jag inte än, det beror på så mkt. Ska försöka ägna tid under hösten /vintern till att hitta sponsorer som kan hjälpa mig med resekostnader mm, för det är en riktigt stor kostnad för mig. Drömmen är ju att kunna köra hela sverigecupen, SM och nått större mästerskap också, men för att dettta ska bli verklighet behöver jag hjälp. Så där ska jag lägga lite mer tid än förut, sen ska jag även se till att starta upp en cykelklubb!!
Cykel vet jag inget om än, har verkligen trivts på min 29a iår så det jag vet är att det blir storahjul. Kommer även köra på ett par tubhjul från Innolite som ska byggas ihop under vintern, sen har jag ju kvar min kanttrådshjul från Innolite också så där kommer jag vara välutrustad:-)
Sen kommer jag nog köra med styre och sadelstolpe från Innolite, dessa ser riktigt fina ut!! Har ju också mitt Clavicula vevparti som nog duger även nästa år:-)
Resten hoppas jag få klarhet i kommande veckor, är en sån människa som vill ha sånt klart i god tid..

Cross blev det inget av iår heller:-( Just nu sätter kroppen stop och sen känns det jobbigt med resorna och kostnaderna.. Så får väl hoppas kunna köra cross nästa år..

Kommentarer

Anonym sa…
Jag tycker du borde etsta en FS 29:a Du har ju benen för att köra en sådan!

Och så en dropppost!!.;-)
Samuel sa…
Ja det är ett alternativ.. Den som lever får se;-) Men dropposten skippar jag nog, passar inte riktigt min åkstil..
Anonym sa…
Starta klubb föresten. När finns den tillgänglig? Jag funderar lite inför 2013.
Samuel sa…
Hoppas ha allt klart med klubb mm inom 1 mån..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack