I skydd av mörkret..

Rullade ut igårkväll på första passet sen jag kom hem, blev ett mkt lätt rullpass på 80min. Har fortfarande ganska ont och vissa rörelser gör förbannat ont.. Men om jag bara låter benen spinna runt så känns det ok, men när jag provade lägga i en tyngre växel så blir jag väldigt enbent.. Kan nog ta lite tid innan man blir helt ok igen, sjukgymnasten pratade om 12 veckor med en så här stor blödning i muskeln. Men jag hoppas väl att den mest besvärande smärtan försvinner inom nån vecka, vill väldigt gärna kunna börja gå normalt och utan smärta...

Idag ska jag också försöka ta mig ut och rulla lätt bara för att inte bli alltför lat..

I övrigt har jag nått spännande på G, men det tar vi längre fram i vinter;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack