Tom

Imorse trampade jag ut till tävlingområdet för att ev hjälpa Tommy med langning under hans lopp, men då jag såg hur han mådde under frukosten förstod jag att det inte skulle gå. Mycket riktigt så mötes jag av en uppgiven Tommy som testat kroppen och den hade gett svaret att det inte alls funkade, men har man haft feber hela natten och fortfarande har det så är det inget man kan göra.. Riktigt jävla tungt då hans chans på guldet var riktigt stort!!

Gjorde även ett litet test själv och det gick inte bra.. Tog mig inte upp för startbacken (25% lutning) för att det gjorde för ont i höften, får en bedövande smärta som stänger av all funktion när jag kommer i vissa lägen.. Men mitt största problem är av och påstigning av cykeln, den proceduren tar ca 1min, och gör ont.. Sen har jag kanske max 40% styrka i vänsterbenet..
Kommer testa imorgon också, och kan jag lyfta vänsterbenet upp på pedalen utan att hjälpa till med handkraft så startar jag nog. Men bara för att rulla runt och få uppleva själva loppet, inte riktigt vad som var planen när jag åkte hit...

Minns känslan från i Tisdags och onsdags när man kunnde trycka sig med fart över backarna...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack