Marknadshelg och nytt från Sundsvall..

I helgen är det marknad här i Lycksele, så det blir till att dra ut med barnen och göra av med marknadspengen dom fått:-)
Själv brukar jag köpa nån renkorv eller nått liknande, även lite marknadsnougat (1kg) brukar inhandlas. Men sen brukar det vara bra för min del. När man var ung och vild;-) var ju den här helgen en riktig partyhelg, men nu är man ju mest gammal och trött, sen har väl lusten att bli full och odräglig minskat betydligt!!
Men en sak ska jag göra idag och det är att äta palt hos mamma, så mätt kommer jag var tills på tisdag iallafall;-)


Lycksele marknad..
 
Fick igår hem en ny sadel också, fick tag i den begagnad fast ny av snabbingen Adreas Svanebo. Många kanske tycker den är ful, men jag tycker den är cool!! Var ute och gled i 90 min på den igår och den är iallafall riktigt skön:-) Det är en Zero CX från Selle, så nu har projekt 2013 börjat.. Har ju sadel och vevparti så man är ju nästan klar;-)

Selle Italia CX Zero Carbon
Ett rymdskepp??
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack