Fler bilder.. och läkarbesök


Målgången var riktigt skön...


Det här var en riktigt rolig utförskörning:-)


Ser ju snabb ut iallafall..

Det var bilderna det och nu ska jag släppa VM och gå vidare, har mkt roligt på G inför 2013!! Men det kommer väl att släppas ut eftersom här på bloggen:-) Men först måste jag ju bli hel.
Har varit hos läkaren för att dokumentera skadan, han pratade om krossad muskelatur.. Sa nått om att en normal människa som dragit i så hårt nog luxerat höften, men att jag klarat mig tackvare stark muskelatur. Tog det som en komplimang:-) Sen sa han att jag ju inte var 14 längre och att det därför nog skulle ta ganska lång tid att läka ihop, det valde jag att inte tro på..
Igår gick jag till sjukgymnasten och även han pratade om krossade muskler, pekade ut 2 muskler som fått sina ursprung tilltufsade. Dom 2 musklerna hjälper bla till att lyfta benet och det förklarar ju lite av mina problem. Fick lite massage och tips för att läka fort, ska tillbaka nästa vecka för lite mer behandling.
Ett annat problem jag har är att jag samlar otroligt med vätska, är som en ballong. Har faktiskt aldrig varit med om nått liknande, mina ben/fötter ser helt groteska ut på kvällarna... Vad det beror på vet jag inte..

Hoppas kunna börja träna lite lätt nästa vecka, börjar få lite cykelabstinens då jag inte suttit på hojen sen i Söndags...

Kommentarer

Anonym sa…
Den där utöfrslöpan med blocken ser sjukt kul ut. Tog du med den hem? Även målgången ser ut att inehålla någon pumpvänligt:-)
Samuel sa…
DH åkarna hoppade över pucklarna vi målgången, var själv lite rädd för stenpartiet i början men efter några genomåk satt den också:-)
Anonym sa…
Ensån där dubbel är prefekt för wheele:-) Bra pump så får amn mer fart:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift