Lekland.

 
Igår blev det ett besök på det nyöppnade leklandet här i Lycksele, mkt uppskattat av barnen och det var väldigt fint där. Hoppas att det går bra för dom och att många barnfamiljer besöker leklandet. För det är det värt:-) Annars är jag inne i en period där jag tycker det är svårt att vara pappa, jag tycker bara jag går omkring och är småsur och säger åt barnen vad dom inte får göra. Vill ju vara en glad och lekkfull pappa, måste skärpa till mig! För jag har så snälla barn och dom förtjänar en glad pappa också..
 
Träningsmässigt hände det inte mkt igår, blev en riktig vilodag igår. Tror att man måste ha minst en totalvilodag per vecka för att kunna träna på hårt och tillgodogöra sig träningen. Idag däremot blir det träning, planen var ett utepass men det är kallt och blåser isvindar ute.. Så det blir nog inneträning av någon form, ska nästa vecka ha lite mer focus på Vo2Maxträning kanske ska man tjuvstarta med det lite. Eller så kör jag på med ännu ett pass kring tröskeln.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack