Lite missnöjd

Igår körde jag en sån där mix av tröskelintervaller, tänkte börja med en tjuga och sen jobba mig ner i längd på intervallerna.. Känndes ganska bra i benen tillattbörja med så jag körde på 360W, och trodde det skulle funka en hel tjuga... Men där hade jag fel!! Gick bra fram till 13min sen började det gå tungt och efter 15min var det tvärstopp, tog då 1min vila sen en 4a på 350W. Efter det var det 20/40*10 på 650W följt av 10/20*20 på ca 780W, och tillslut 10min med 30/60 på 590W.
Blev trött och genomtränad, men var lite missnöjd med att jag inte klarade av hela tjugan. Måste väl träna bättre helt enkelt.. tror jag saknar lite uthållighet helt enkelt, men den går ganska fort att bygga upp. Hoppasjag på iallafall:-)
Idag ska jag fan ut å cykla, är ju bara 4 veckor sen sist....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift