Skoj och seg..

Helt plötsligt har ju ni som läser här börjat kommentera inläggen lite, jäklar vad skoj:-) Kanske är man lite löjlig men det blir så mkt roligare att skriva nått och ha bloggen när man får lite respons, har ju sett på statestiken att det blivit fler och fler som läser också. Men det som är roligast är att få nån kommetar ibland, tydligen har man ett stort bekräftelsebehov:-)

Körde mitt Vo2max mixpass igår, det är i vanliga fall väldigt jobbigt. Igår var det hemskt!! Var otroligt trött och benen ville inte alls, men jag kämpade mig genom det! Försökte få bilden framför mig att det var en tävling och att jag absolut inte skulle bryta, hatar ju att göra det! Det som är intressant att se efteråt är att det inte är så jäkla stor skillnad i effekt från ett dåligt till ett bra pass, är inte så många procent som skiljer trotts att man känner sig halvdöd. Den vetskapen kan ju vara bra att ha med sig till tävlingssäsongen, så att man inte ger upp bara för att pangbenen inte finns där utan att man alltid tar i max...

Idag har jag betalat allt utom framgafflarna till cyklarna, så nu får barnen inga julklappar;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift