2013??

Funderar mkt över hur nästa år ska se ut just nu, vilka tävlingar ska man åka, vilken klass, EM/VM??
Nu vet jag inget och det irriterar mig litegrann, för jag vill ha ett mål att jobba mot.. Som jag skrev om tidigare så går jakten på VM sponsorer åt helvete, företagen i stan får just nu säga upp folk och att då ge pengar till mig kommer långt ner på deras lista. Så VM har jag nästan gett upp, hoppas just nu på EM som inte kostar lika mkt. För jag vill ju också tävla så mkt som möjligt i Sverige, men även där velar jag om upplägg.. Veteran eller Elit? Köra hela sverige-cupen eller bara några tävlingar? Att köra hela cupen vore skoj men att få ihop det med familjen känns inte realistiskt. Hoppas på att Cup-programmet kommer upp snart så man får se vilka helger som funkar. Det som däremot ser bra ut är att det verkar bli en del tävlingar här uppe, dom flesta har väl lite karaktär av långlopp. Men det kan jag leva med när dom är inom 25mil..

Idag hoppas jag på nån typ av träning, men kroppen känns lite skakig efter gårdagens migrän. Hoppas det släpper innan kvällen...

Kommentarer

Anonym sa…
Jobba på Samme det kommer nog lösa sig hoppas jag ./Tommy.
Samuel sa…
Ja är ju ett tag kvar, men skulle vara skönt att ha allt klart..
olmarkus sa…
Blir nyfiken... Vad är det för lopp i norrland som du hört talas om/syftar på?
Samuel sa…
Obbola MTB callange, Piteå mtb Marathon, Krafttrampet, bikeboost och Sävast MTB är några av loppen. kraftrampet är också seedningslopp till cykelvasan..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack