Packar undan..

En epok tar nu slut;-)
Tack för erat stöd och hjälp Merida!

Kommentarer

Gott nytt år broder!!!

Då tiden är liten för oss pappor så skulle jag rekommendera dig att satsa på H30 fullt ut! Skit i elit! Satsa på EM och SM först och främst. Sen så många cuper du kan - viktigast med de första för att ha tjansen vara med. VM är dyrt i år igen men ett tag kvar.säkert Inget är säkert för mig heller pgrav ekonomin... men VM finns där som mål nr 1 ändå!!!
Bättre om man kan slåss i toppen i h30 än i botten på elit - så är det!!! :.))
Anonym sa…
Ska du satsa på elit måste du köra mer tävlingar.
Det är tyvärr inte gratis, jag vet.
Det är på tävlingar man får det lilla extra som så väl behövs.

Stressen på att jaga tid och pengar är inte speciellt ro givande, jag har varit i samma sits.
Kör H30!!!
Samuel sa…
Ni har nog rätt båda två, kommer nog att försöka köra så mkt som möjligt i SWE-Cupen. Skulle vara skoj att köra hela för att satsa på en totalplacering.
EM kan man ju köra på ganska snål budget, så hoppas på det:-)
Sen kommer jag nog försöka göra det så surt som möjligt för dom andra gubbarna i H-30..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack