Phuu

 Julafton är ju trevligt, men det är väldigt skönt när allt är gjort också. Var ju en del mat som skulle fixas och en massa annat pyssel för att få allt att funka, vi var 13 st här hemma och allt var mkt bra:-) Men när barnen tillslut somnat så kan man säga att luften var slut i mig också..
Att se sina barn så glada och uppspelta är roligt och man minns ju nästan själv hur det var på julen när man var barn:-)
 
Min egen julklapp är ju mina hojar, börjar bli riktigt sugen på ha en raceklar maskin i garaget nu, detta trotts all kyla och snö.. Ska bli härligt att nån gång då och då kunna ta ut den och köra lite packade skoterspår och fina skogsvägar, kännslan att köra en snabbcykel jämnfört med vinterhojen är ju rätt härlig...
Innan jag drog till Brasilien i September var jag ju ute i Södertälje och provkörde denna prototyphoj, det här är 27.5an. Den var en storlek för liten för mig men trotts detta känndes den mkt snabb, längtar efter att få plåga mina hojar på dom norrländska stigarna
 
 
Image 27.5
  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift