-20 + snö..

Sista 2 veckorna har det bara blivit inneträning för min del, har varit svinkallt här uppe helt enkelt. Idag är den -20 och det snöar, så kanske blir det uteträning idag. Är sugen på att komma ut i friskaluften lite, borde även gå cykla i skogen med finhojen. Har ju kommit rätt mkt snö sista veckan trotts kylan, men där är väldigt fluffig så borde gå cykla genom:-) Jaja vi får se vad det blir, risken finns att jag sitter där i garaget ikväll för att få ihop allt...

Har av nån konstig anledning fått ett grymt tävlingssug.. När kylan ger sig ska jag försöka fixa iordning nån typ av bana, så jag kan tävla mot mig själv åtminstone... Man blir ju lite lätt uttråkad där i hörnet på garaget, trotts att det är effektivt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack