5 saker

I min strävan efter att bli en nöjdare person så tänkte jag lista upp 5 saker jag är nöjd med under 2013:

1. Jag blev 3 barnsfar.

2. Vann XC-cupen totalt och även några deltävlingar.

3. Förbättrade mig både fysiskt och tekniskt på cykeln.

4. Mitt tävlingspsyke blev bättre också.

5. Försökt vara en bra människa... Lyckats ibland iallafall:-)

Detta var bara några saker men är väldigt svårt för mig att hitta saker jag är nöjd med över mig själv, men ska försöka hitta nått bra jag gjort varje vecka framöver. Får väl skriva ner det i träningsdagboken och sen kan man läsa det när man har en svacka och påminna sig om det positiva:-)

Kommentarer

Samuel sa…
Tack jocke! såg att du lyckats nå dina mål för 2013, starkt!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack