Äntligen

Igår blev det tillslut lite mildare, bara -12 vilket ju är klart cykelbana:-) Dock så stod det Tc-pass på schemat... Så först var det till att sätta sig å trampa på tortyrmonarken, men efteråt tog jag på utecykelkläderna å rullade iväg. Att få komma ut en kort stund på Big99an var underbart, var bara ute och mös och letade lite upptrampade stigar. Hittade några som var riktigt bra, kan nog få ihop dom till en slinga som man kan köra på:-)

Tittade lite i träningsdagboken igår, såg att det nu är exakt ett år sen jag senast hade en förkylning som satt stopp för träningen, var lite snorig i slutet av november men då kunde jag träna på. Tror detta är lite ovanligt för nån som har 2 barn på dagis och tränar rätt hårt... Nu blir jag väl sjuk bara för att jag nämner det;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack