Vila igen..

Måndag och ny vecka med nya upptåg... Hur börjar man då på bästa sätt jo man tar en vilodag, gör han inte annat än vilar kanske ni tänker. Var ju vila i fredags också, men det är ju så skönt att ta det lugnt och kunna ägna lite extra tid till familjesaker:-)
Eller så är det bara så att jag håller på bli lat, för alla andra cyklister verkar då träna som satan! Men jag följer min plan och den tror jag på, så lite fart ska nog finnas i gubben till sommaren:-)



Dom här skorna kommer jag åka omkring med i skogen under 2014, Northwave har lyckats banta ner dom rätt ordentligt till iår. Sen är dom ju grymt snygga och att dom är sköna vet jag sen tidigare, har ju kört med Northwave i 5år nu och jag är mer än nöjd.

Kommer även köra med nått nytt på Nutritions fronten under 2014, ska bli spännande men skriver om det i ett separat inlägg framöver..

Kommentarer

Unknown sa…
Följ din plan du det gör alltid jag och det brukar funka och det som alla skriver kanske är lite skarvat.
Unknown sa…
Följ din plan du det gör alltid jag och det brukar funka och det som alla skriver kanske är lite skarvat.
Anonym sa…
Jag har ju nått som är bättre än min plan, har ju Mickes plan:-) Så jag är rätt nöjd.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift