Lista

I brist på annat och dålig fantasi hos mig hakar jag på det här med en lista över saker ni kanske inte visste om mig...

I unga år var jag en rätt duktig hockeymålvakt, bla släppt in nån puck från bröderna Sedin...

Tyckte att man var dum i huvet om man sprang utan att jaga en boll eller liknande upp till 22 års ålder.

Efter att ha träffat Christina i 2månader flyttade jag med henne till Stockholm.

Sprungit 2 Stockholm Marathon.

Har en hemlig dröm om att bli multisportare, men vågar inte riktigt..

Är otroligt disträ emellanåt.

Har prövat att doppa upp en hel pepparkaksburk, det går åt 2stora muggar mjölk till det.

Drömmer fortfarande om att kunna cykla på heltid, löjligt ja men i fantasin är allt möjligt:-)

Har små fötter, men dom är otroligt breda och höga så måste ha en storlek för stora för att få in foten.

Drömde om att bli stridspilot, men blev hörselskadad i lumpen så där sprack den drömmen.

Är otroligt blyg och kan därför uppfattas som arrogant ibland.

Litar på människor och blir därför blåst ibland..

Kan vara lite dumtjurig och tycker inte om att be om hjälp.

Lever efter mottot: Lev som du lär.

Ja det var några saker om mig, inget världsomvälvande men dock något:-) Hoppas komma på nått mer cykelrelaterat att skriva om sen, något ni som läser vill att jag skriver om?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack