Träna smart..

Ja nu var det ett nytt år, men inte så mkt annat som är nytt.. Blivit lite dålig på blogga men det beror på att det inte händer så mkt just nu, eller det var ju inte riktigt sant. Men inte så mkt cykelrelaterat i alla fall, annars är det full fart här hemma. Har liksom inga problem att få dagarna att gå om man säger så...
Tur då att jag har hjälp med träningen än:-) När jag började hetsa lite för mkt för nån månad sen sa han åt mig att jag inte ska träna mest utan smartast, och det är ju väldigt sant!! Jag har inte tid att träna mest och då måste varje pass ha en mening och syfte, måste liksom träffa rätt:-) Blir även lite lättare att motivera sig när varje pass har ett syfte. Har under tiden jag haft hjälp av Micke lärt mig mkt, börjar förstå hur långsiktig tränig kan vara.. Tror stenhårt på att jag kommer att komma till säsong 2014 snabbare än 2013, så nu är det bara att kämpa på.
Men börjar året med en vilodag:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack