kallt som satan!!

Fy fan så hemskt kallt det är nu, -32 nu på morgonen... Någon som vill sponsra mig med en resa till valfritt varmt ställe?? Ville köra ute igår men det fanns varken tid eller värme för det, att cykla distans i kyla går väl an. Men när man vill ta i lite är det omöjligt, blir såna problem med andningen då, och risken att förstöra luftrören är också rätt överhängande.
Så det blev att köra i garaget för 2000gången.. hade inte heller den tid jag ville ha... Så trött hjärna och med viss frustation tog jag mig tillslut ut i garaget, visste för en gångs skull inte riktigt vad jag skulle köra. Ett antal pass snurrade genom huvudet.. Blev tillslut ett pass jag körde mkt i början på förra vintern, men nu var det nästan exakt 1 år sen senast.
uppvärmning 10min sen 45/15*15 på 460W rull 10min, sen 60/30*10 på samma Watt. Efter det finns det liksom ingen ork att vara frustrerad längre, blev alltså en avikelse från planen. Men ibland funkar helt enkelt inte teorin in i livet, och då är det bättre att bara göra nått istället för inget.. Så att ett pass i mängden inte blir som tänkt gör nog inte så mkt. Sen så funkade benen ju oväntat bra, för såg sen att det nog var PB på denna typ av pass:-) Och då har jag ju inte kört sånt här på länge...

Idag står det distans på schemat... får se hur vi löser det, men det blir hursomhelst ett sent kvällspass. Så vi drar ut på det problemet.. kanske har det blivit mildare innan dess.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack