Alla ägg...

Årets stora mål närmar sig med stormsteg, inte så mkt man kan göra nu förutom att hålla sig frisk. Har ju detta år lagt nästan all energi på just detta lopp, har varit det som jag fantiserat om när jag tränat. Vet om hur farligt det är att göra så här, kan ju så lätt bli en riktig flopp. Punka, sjukdomar, tekniskt strul, dåliga ben, och mkt annat kan ställa till det, och då står man där med ett stort antiklimax... Men för att jag ska orka träna och kämpa så behöver jag något att lägga fokuset på, och har lärt mig genom åren att överleva misslyckanden. Så vet om att det bara är att fortsätta kämpa om det går åt helvete, kommer ju ett nytt år sen:-) Men nu hoppas jag ju naturligtvis att jag ska vara nöjd när jag sätter mig i bilen och kör hem på Söndag, kommer ju kännas så mkt lättare då:-) Vet ju om att jag tränat bra och formen är bra, så känslan är skön och tycker det ska bli skoj att mäta krafterna lite. Ser verkligen framemot Söndag och att få tävla, och så brukar det inte alltid vara... Idag är det sista hårda passet innan racet, blir ett litet formtest också. Ska köra ett 30min lång TT, ska gasa järnet!! Sen imorgon är det ett lugnt pass med ett par hårda impulser på ett par minuter, på fredag reser jag och vilar. Lördag också resdag, men även ett väckningspass på banan och söndag race:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift