Vem vinner SM?

Tänkte tippa vem som vinner H-elit SM, går efter den startlista som finns nu. Kan ju komma in ett par efteranmälningar som ändrar förutsättningarna,men det vet jag ju inget om nu:-) Dom 2 största favoriterna är nog Calle F och Mathias W, strax efter dessa 2 kommer en bunt cyklister. Edin, Bleckur, Flockhart är ju aspiraner på pallen, sen ska det bli intressant att se vad Emil Linde kan göra på ett långlopp... Efter dessa är det väldigt många duktiga cyklister som gör upp, kommer vara väldigt tätt om platserna. Här finns ju bla Dennis W, Olof H, Henrik S, Henrik Ö, Fredrik L, Danil B,Fredrik B, Jakob B plus en hel hög till, så blir ett spännande lopp!! Min placering då?? Svårt att tippa den då jag ju inte tävlat mot dessa herrar i år, så har ju noll koll på min kapacitet i detta sällskap. Därför står jag över att spekulera om min placering, utan det får visa sig på söndag... Vem tror ni vinner och hur kommer jag att placera mig? Ni får gärna ge er på en gissning:-) Idag ska jag jobba sen packa i bilen, sen drar jag neröver. Siktar på att köra ner till Gävle ikväll, för att sova där en natt. sen vidare mot Örebro, där kommer jag bo hos Johan Lindbom:-) Jäkligt schyst att få bo hos honom, kan nog få nått bra tips om banan där:-) Sen har han även fixat lagning åt mig, riktigt lyxigt!! Är nu tokpeppad och längtar till att få köra!!

Kommentarer

Henrik sa…
Hej!

Emil Lindgren är nog rätt sugen på att dyka upp han med. Jag tror ändå att Calle tar detta. Du blir sexa och det är faktiskt inte så illa pinkat!
Samuel sa…
Ja dyker Emil upp är han med och gör upp om det, men tror också Calle är starkast. Blir jag sexa kommer jag sitta och jojka hela vägen hem i bilen, så får hoppas du har rätt:-)
Petrus sa…
Tippar dig topp 10 :-)själv ska jag försöka ta i lite i motionsklassen ;-)ser jag dig innan start så ska jag säga hej i alla fall!
Samuel sa…
Lycka till med ditt lopp då Petrus, hoppas du är en bra tippare:-)
Anonym sa…
Jag tror du kör in på en 11:e plats, placeringen kanske inte återspeglar din fysiska kapacitet men Samuel se till att köra mera tävlingar så att du får mer rutin och tävlingsvana så är jag övertygad om att du klättrar i resultatlistorna.
Samuel sa…
Ja hade prio ett i mitt liv varit att prestera på tävlingar skulle jag behöva tävla mer som du säger, men prio ett i mitt liv är min familj. Tränar och tävlar gör jag för att det är skoj, så får hoppas entusiasm täcker för min orutin och att jag är lättlärd:-) Men 11a vore ju inget att skämmas över:-)
Daniel Eriksson sa…
En femteplats borde resultera i en bra jojk på hemvägen. Videobevis? :)
Anonym sa…
Grymt jobbat!! Imponerande att ta en 5:e plats på SM! Njut nu av denna framgång!
Karl-Johan sa…
Shit va bra! En femte plats! Som föregående talare skrev så kräver vi videobevis av jojken! :-)
Anonym sa…
Grattis, femma på SM! Snyggt jobbat!

/Stefan

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift