Påfyllnadsvecka

Denna vecka har jag tränat väldigt sparsamt, bara rullat 2 lätta pass. Utan nu ska jag bara samla lite energi, och äta allt jag vill.. Även försöka läka ihop min kropp, har ju ont lite överallt. Bröstkorgen är öm, men blir bättre. Nacke och skuldror är däremot en annan historia, smärtan är liksom konstant. Så tog mig igår iväg till en duktig sjukgymnast. Han drog och slet rätt bra, men var liksom stumt.. Har nog jobbat in det rätt bra.. Är tydligen så att jag snebelastat diskarna rätt ordentligt, så nu ligger dom ordentligt snett och därför kan jag knappt vrida huvet. Smärtan därifrån strålar ner i skuldrorna, så känner mig rätt stel och gammal. Fick lite töjövningar som ska genomföras till nästa besök, ska försöka att sakta men säkert få diskarna på plats. Så kanske vi kan slita till det vid ett senare tillfälle, hursomhelst är jag less på att ha ont. Har haft det i över 2 månader nu, har ju kunnat cykla men nog har det hämmat mig en del. Så nu ska jag fixa kroppen!! Sen ska jag väl börja träna lite lättare nästa vecka, men inte så hårt än. Kommer dra igång på riktigt den 5 oktober!! Hoppas kunna få tag på en fin hoj att cykla på under vintern också, om jag får drömma blir det en Habit. Grymt sugen på att få testa en sån, tror den har potential..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack