Ny klinga och skitben..

Var en fin fredag igår, skönt med helg nu! Körde mina 60/120 intervaller igår, var inte min bästa dag.. Efter 6 st på 560w började det svida, orkade 2 hela till, sen 2 på 40sek. Så inte alltför munter efteråt!! Tröstade mig med att sätta på en ny klinga på hojen, fått tag i en oval 36a. Tror det passar mig med lite tyngre utväxling, så på dagens TT ska den få bekänna färg. Får bara hoppas skitbenen är borta idag, och att det bara var en dålig dag helt enkelt..
Så idag blir det alltså dryga 70min i full fart, sen ska jag med spänning se ur det gått i Bockstensturen. Vill ju veta hur formen är på konkurrenterna inför SM:-) Hoppas bara mitt formtest går bra först..

Kommentarer

Anonym sa…
Skulle vara kul o höra din åsikt ang oval klingan!
Samuel sa…
Kommer en utvärdering till veckan:-)
Anonym sa…
Härligt, väntar med spänning på den utvärderingen! Med tanke på ditt test igår så anar jag att du är nöjd med ovalklingan! Hoppas du får till ett panglopp på SM!! Det är du verkligen värd med tanke på all den hårda träning som du lagt ner! Imponeras av din vilja och inte minst dina wattsiffror! Kör hårt!!
Samuel sa…
Tack så mkt!Jag hoppas också på ett panglopp:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack