107e.

Såg ett insta inlägg från chipskungen där han räknade hur många monarkpass det blivit från första december, blev lite nyfiken själv men räknade från första november. Detta då vintersäsongen börjar tidigare här uppe, hade kört 106 pass på Monarken sen dess. Ändå har jag kört mer ute än jag gjorde förra året, räknade till 58 pass ute.

I morse körde jag mitt 107e monarkpass, först en spurttjuga som kändes seg till en början men det lossnade efter ett tag. Efter den lugnt trampande i 10 min sen 500w i 1.45min, benen var lite möra tydligen...
Nu är det jobb hela dagen innan pass 108 tar vid, får hoppas hårt jobb lönar sig till sommaren...

Tittade även igår lite på infon till Cape Epic, satan vad jag vill köra 2018!! Funderar faktiskt på att göra ett seriöst försök att få köra, 2 stora saker som måste fixas.. Sponsorer och sen faktiskt få tag i en startplats, får se om jag har ork över att börja rodda i det...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack