Rullar på..

Blev inget inlägg igår, dom här viloveckorna är ju inte jätteintressanta.. Dessutom börjar jag känna mig lite förkyld, hoppas det inte bryter ut!!
Tränade hursomhelst i morse lite för att inte benen ska bli för lata, en spurttjuga drog jag av på Monarken. Sista 10sek varje minut spurtar jag upp till 120-130 i kadens, det gör att man blir lite sliten efter ett tag. Däremellan får jag inte sjunka under 300w, vilket blir lite jobbigt faktiskt. Slutade min tjuga med en snittwatt på 330w, vilket kanske inte är så märkvärdigt. Men med dom där sporterna är det svårt att hålla uppe snittwatten, så helt ok pass och nu bara hoppas förkylningen håller sig i bakgrunden.

Planerar tävlingsupplägget också för säsongen, min premiär kommer dröja till Långalugnet. Skulle gärna köra några race innan, men tävlingarna ligger på lördagar. Att jag då måste vara ledig på fredagen innan för att hinna ner till tex Kolmården gör att jag står över, kommer ta mkt energi och jag behöver mina lediga dagar framöver.
Mina stora mål ligger rätt sent på säsongen, så vill inte bränna ut mig i början på säsongen. Vill egentligen vara som bäst i Augusti och September, är ju SM då och sen i september ligger det ett stort etapplopp jag tänkt köra... Har ju en helt underbar stöttning av Hi5_Oik teamet som vill att vi ska köra Swiss Epic... 😀😀

Hos Sambike händer det saker också, hemsidan och webbshopen ska vara helt klara efter helgen har jag tänkt mig, sen fick jag hem lite prylar här också. En Shockwiz från quark som jag kommer använda för att hjälpa kunder med dämparinställningar, även hyra ut den till dom som vill optimera sin hoj. Ceetec levererade sina konverteringskitt för hjul, så man kan köra på nya booststadarden med sina gammla hjul.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack