Vrida ur..

Igår var ju sista dagen innan dagens vilodag, den dagen handlar alltid om att vrida ur det sista ur kroppen. Finns liksom ingen anledning att spara på nått, för får ju vila en hel dag sen. Så blev efter min standard med fasta fram till middag och 2 träningspass på Monarken, andra passet innan middagen ät man inte kaxig men med belöning i form av mat och vila så kör man på. Gårdagens andra pass blev 30min över under tröskel, följt av 5min vila innan 5st 60/120 intervaller. Dom sista 60/120 är är bara där för att se till att man inte sparat på nått, är grymt jobbigt både för ben och psyke..

Fick även hem lite dekaler till bilen igår, grymt bra jobb av 7:1 som hjälpte mig med dom. Hemleverans och snabbt gick det, dessutom riktigt bra pris!!
Så hoppas hinna tvätta upp bilen lite och kanske få fast dekalerna idag, är mitt sätt att visa den tacksamhet jag känner mot dom som hjälper mig. Utan dom skulle jag inte kunna leka cyklist!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift