Vad träna idag då??

Oftast har jag en rätt bra plan på vad jag ska träna, har väl egentligen det idag också.. Men har bara lite svårt att bestämma om jag ska köra max i 1 eller 2 h, blir ju lite olika upplägg på dom passen.. Så måste bestämma mig snart, men just nu känns båda passen väldigt jobbiga. Tur jag har ett par timmar på mig att ladda med kaffe och peppa mig själv lite, är ju jobbigt med wattmätare på mtbhojen sånna här dagar.. Går liksom inte att bara köra lagomt hårt och känna sig nöjd, utan man ser ju om man försöker fuska på en gång..
Jaja 2 dagar kvar sen är det vilovecka 😊

Då ska jag försöka jobba ikapp lite på hemsidan och fixa webbshop för Sambike, är sånt jag inte riktigt hinner/orkar med när jag tränar hårt, jobbar och tar hand om familjen. Men dom veckor jag lättar lite på träningen får jag försöka hinna ikapp med sånt jag annars prioriterar ner, så nästa helg hoppas jag Sambike har en fungerande webbshop 😊
Måste börja planera lite inför 2018 års cykelinköp för Sambike med, Bmc 2018 cyklar släpps ju från 1 juli. Vill ju öka min volym men också fortsätta hålla det på en lagom nivå för mig, svår avvägning det där.. Mkt hänger väl på hur min egen satsning på att cykla snabbt 2018 ser ut, och det vet jag ju inte nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack