Möte

Torsdag och vilodag idag, förkylningen går åt rätt håll så i helgen kan jag nog köra full fart igen. Men idag passar jag på att ge kroppen all vila den kan få, jobbar dessutom bara halvdag... Ska ut till Umeå i eftermiddag, bla leverera nån cykel ut dit. Men framför allt ska jag på ett roligt möte, sen efter det så blir förhoppningsvis allt officiellt... 

Vet inte om det är pga av detta eller bara väldigt hög motivation, men trotts några decimeter snö sista veckan och riktigt busväder så är jag taggad för träning. Ser faktiskt möjligheterna till träning istället för hinderna, det brukar jag inte göra så är skönt att inte känna panik över att inte vara på varmare breddgrader. Visst hade det varit trevligt i Andorra eller Cypern nu, men jag fixar nog detta också.. Bara behålla fokus på vad jag kan göra och inte på vad som inte går, då håller man modet uppe..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift