Bra träningsdag.

Igår blev det en för mig väldigt bra träningsdag, fick tillochmed till ett dubbelpass:-) På lunchen blev det en 70min lång tröskelintervall på blöta och slaskiga vägar, sen efter att barnen somnat blev det ett pass på innecykeln. Körde där en mix av olika kortkorta intervaller, vet inte om dom här passen är bra men det är vad jag pallar med just nu och lite träning är ju bättre än ingen. Gårdagens mix såg ut så här: 10min 20/40, 10min 30/60, 10min 30/30 och 5min 10/20, kör dessa utan vila mellan och har en snittpuls på mellan 85-90% av max.
Fick ju även hem en sadel igår, den var grymmt lätt och hade mkt bra finisch. Blev grymmt imponerad av arbetet:-) Den kommer även att vara med i nästa nummer av Kadens.

Idag blir en dag fylld med annat än träning...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack