Nya bud

Blir nya bud ang bromsarna.. Båda cyklarna kommer ha Magura MT8 bromsar:-)
Ulf J hade tydligen ett par liggandes som jag fick köpa. Så nu blir det finbromsar på båda:-)
Ska bli intressant att se vad vikten på cyklarna hamnar på, hade ju ett mål att få ner 29an under 8kg. Tror nog det kan vara möjligt..

Fick även till ett fint lunchpass ute idag, blev 30 min i full fart åt ett håll sen vände jag och körde full fart tillbaka. Svårare än så behöver det inte vara ibland:-) Får se om jag får till ett pass ikväll också men man brukar inte vara så kaxig efter 20.00, men ska försöka..

Kommentarer

Anonym sa…
Skönt, då slipper du XX bromsarna som suger;-)
Samuel sa…
För mig har dom alltid funkat bra:-) Men kanske Kan man skylla mina krascher på dom;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift