Perspektiv

Ibland är det skönt att sitta med andra småbarnsföräldrar som inte riktigt vet vad jag gör på fritiden.. För när dom sitter och pratar om träning och att det är svårt att hinna med mellan jobb och barn, och när man då vet att det handlar om ett par gånger i veckan så känner man sig själv lite duktig. Annars är det jävligt lätt att bara gå omkring med dåligt samvete över att dagens träning inte gick som planerat mm, för när man läser andras cykelbloggar läser man ju oftast om maffiga träningar och uppkommande träningsläger mm. För själv känner jag mig mest trött och långsam just nu! Men försöker intala mig att det bara är huvet som är slitet..

Tränat lite idag också, kör ju lite lugnare i veckan så det blev 4*8´2 på monarken. Trotts känslan av att vara levande död så sprattla jag till och snittade 360W på 8orna, vilket ju vore bra W/kg om jag hade tävlingsvikt. Men just nu blir det inte så imponerande siffror...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack