Enkelt och 5 saker

Gårdagens träning var av den enkla sorten 30min åt ett håll sen tillbaka, hade inte hjärnkapacitet för nått mer komplicerat.. men jobbigt blev det iallafall:-)

Läste på nån stor cykelblogg om att lista 5 saker som gör en glad, allt för att inte gnälla för mkt och inse hur bra man har det. Jag som ju gnäller på tok för mkt behöver nog göra det för att inte bli en bitterk-k;-)

1. Mina fina barn och älskade sambo
2. Att jag har möjligheten att bo bra.
3. Att jag kan äta mig mätt varje dag.
4. Ett fint träningspass
5. Träffa likasinnade och prata cykel och träning.

Kan väl också avslöja att jag nog i grund och botten är en väldigt nöjd och glad människa, så nu har jag förstört min gnälliga profil:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack