Suget



Är rejält sugen på att köra CX just nu, planen var ju att jag skulle köra några tävlingar efter jag kom hem från Brasilien. Men var ju inte i brukbart skick då, så avstod från att beställa nån CX-hoj.. Nu när kroppen är hel så vill jag verkligen  köra lite, men då är ju alla tävlingar nere i skåne... Och nästa helg när det är i Stockholm så kan jag inte åka bort.. Så då får det vara men det tar emot!!
Nästa år ska jag se till att hålla mig hel till CX-säsongen! Tror ju faktiskt att formatet passar mig relativt bra, full fart i 60 min är ju helt perfekt.
Så nu kanske man skulle börja leta hoj till nästa år, borde ju finnas både begagnat och nya reahojar nu när säsongen snart är slut.. Nån som har ett tips på vad man ska åka på? Några av dom jag tittar på är dessa:

Gillar Specialized´s hojar och dom har mkt att välja på.

Den här är ju fin!

 
Den här ramen ser snabb ut också!
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack