Ensamt

För det mesta tycker jag det är väldigt skönt att träna själv och kunna göra precis som jag själv vill, har blivit väldigt god vän med mina tunga andetag och flåsande ute i skogen. Drivs väl tillochmed lite av att jag vill visa att man kan fixa allt själv..
Men ibland kommer såna här dagar då jag verkligen saknar att bo nere i södra Sverige och i en större stan, där man bara kan haka på nått gäng och tokköra lite. Idag körs det ju tex CX-SM i Sunne hade ju varit skoj att vara där, men det hade även vara skitskoj att vara i tex Norrtälje och köra lite CX i deras interna cup. Skulle vara så mkt lättare att ta sig ut då och dessutom träffa några lika galna människor som mig själv. Bara att få stå efter allt är klart och snacka lite skit hadde ju varit skoj. Nu får man sitta och läsa om det och bli ännu mer sugen, tur att det brukar gå över ganska snabbt! För jag trivs ju med att bo här också

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift