Morgontrött

Imorse var det segt att ta sig upp, blev därför lite tidsbrist på morgonpasset. Brukar se till att jag har 50-60min för mina morgonövningar, nu blev det bara 30min.. Men skulle köra fyror, så körde en stressvariant med lite kortare vila och 2min uppvärmning. Dom 2 första höll jag på 425w, men kände att det tog rätt hårt och skallen ville inte mer.. Så dom 2 sista fyrorna blev i form av tabata, körde då mellan 520-550w. Fick iallafall bli trött och flåsa ur lungorna lite:-)  I eftermiddag blir det lite tröskelträning.

Kommentarer

Janne.J sa…
Fyller i hyllningskören för dig.Grymt imponerande o hålla sån hög kvalite trots rejäl mängd o stort
antal pass.

Nöjer mig med 10 st 1 min på 7kp.

o inget extra pass på det :)

mvhl
Samuel sa…
Tack Jan!! Får man se dig i skogen nått till sommaren, eller är det bara vägen som gäller?
kämpa på och kör hårt så kanske vi ses i sommar :-)
Janne.J sa…
Kör väl lite som vanligt.Hemma loppet borlänge tour.Långloppen runt knuten blir det nog med.Resten läggs på landsväg.Evig optimist som man är så hoppas man på pallen på nått långlopp.höres😀
Samuel sa…
Då ses vi nog, man ska vara optimistisk och tro på sig själv. Vem fan ska annars göra det:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack