SM arrangörer

Härligt att både xc och marathon SM har arrangörer redan nu, är ju inte alltid så.. Xc går nere i isaberg, har drygt 110 mil ner. Vill köra xc sm i år, men det är jävligt långt för 90 min tävling.. Så ska jag åka vill jag ha sällskap ner, är rätt less på långa resor helt själv. Tar en massa energi, och man är helt förstörd i en dryg vecka efteråt.. Så om jag åker ner får vi se längre fram, något jag däremot ska åka ner till är marathon SM. Är Almby som arrangerar det i Ånnaboda, hade hoppats på Ö-vik som också ansökt. Men tror att banan nere i ånnaboda kan vara riktigt bra, och arrangemanget kommer nog hålla hög klass:-) Dit ner är det 75 mil, mkt mer vettigt avstånd faktiskt. Går nån gräns vid 80 mil ungefär för vad som känns jobbigt och inte..

Igår var det dubbelpass, gick enligt planen men var riktigt trött i benen på kvällen. Så idag är det vilodag:-)
Imorgon fredag är det på det igen med ett nytt dubbelpass, ska då köra 60/120 på 7.5w/kg. Kommer bli jobbigt och har redan lite ångest, får se hur många jag klarar på den nya belastningen där..??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack