Winforce

Då jag i år cyklar helt för mig själv så kan jag ju välja grejorna jag ska köra med själv, kommer därför bara använda saker som jag verkligen vill ha. En viktig del av utrustning är ju energin som man ska stoppa i sig under tävling, den vill man verkligen ska funka. Gör den inte det kan tävlingen vara över.. Körde ifjol med Winforce och det funkade klockrent, därför kommer jag fortsätta använda dom produkterna.
Dom smakar bra och har en väldigt bra funktion, snäll mot kroppen är dom också:-)  Så kan ärligt rekommendera dom, för annars skulle jag inte själv köra med det iår.

Igår var det dubbelpass på monarken,  60/120 stod på schemat. På morgonen orkade jag med 15 st plus 50 sek på den 16e, så på kvällen skulle det belönas med några till. Körde bara 6st men då med högre belastning, så var lite lagomt stum i benen efteråt:-) Skönt att se att det går framåt, innan VM då jag var som sämst klarade jag av 8st på denna belastning. Så har nästan fördubblat antalet nu:-)
Idag vill jag försöka få till lite uteträning,  vad det blir får vi se. Just nu står det barn på schemat hela dagen, så får ta tag i träningen ikväll. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack