Ruset

Efter nästan alla träningspass så kommer ruset, en halvtimme efteråt mår man så bra. Känner mig ofta pigg och lite odödlig;-)  Känslan är att man skulle kunna köra ett till pass på en gång och att kvällens pass kommer gå skitlätt, brukar ofta börja göra om planen och lägga till nån extra intervall på kvällspasset.
Sen lägger sig ruset dock... Och verkligen kommer ikapp,  tröttheten kommer tillbaka och man tar bort den extra intervallen ur planen. Men just det där ruset är så härligt, om man inte haft träningen hade man nog varit knarkare... Den ständiga jakten på kickarna:-)

Igår blev det ett eftermiddagspass med 30min över/under tröskeln,  och idag på morgonen ett 3*10min strax under tröskeln. Dock öppnade jag varje 10a med 1min på 500w+, det gjorde dom återstående 9min aningen jobbigare..
Sen blev det kaffe på Budhas kafferosteri:-D Eller 3 kaffe..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack