90%

Tung dag igår då alla är mer eller mindre sjuka här hemma, dom barn som mår bäst börjar ju vilja göra nått också.. Så drog till slalombacken med Christoffer i ett par timmar,
En märks att han inte är helt ok än, för han blev väldigt trött på kvällen sen. Själv kännde jag mig riktigt seg igår, lite muskelvärk och trött. Men tog mig ut på kvällen och rullade mkt lungt på skoterspåren i 2h, dom är perfekta nu. Blev jättetrött av dessa 2h och frös ordentligt resten av kvällen, bäddade ner mig och tänkte att imorgon ställer vi in all träning. Men konstigt nog när jag klev upp i morse var jag piggare, bara lite snorig. Så då körde jag mitt planerade morgonpass, tog det lite lugnare och pressade inte max. Känns att det inte är helt 100 men kanske 90%, och det räcker gott och väl nu:-)
Nu känns det också helt ok, så blir till att köra eftermiddagens pass också, sen får vi se om jag får betala priset imorgon eller om jag får belöningen:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack