Toktrött och sjukligt

Riktigt trött nu på morgonen, alla i huset är tokförkylda med feber och hosta. Alla utom jag då, får se hur länge jag klarar mig.. Men sömnen blir riktigt kass när läget är så här, den minsta var vaken mellan halv 2 och 5 inatt. Efter det kunde inte jag somna om, låg bara och snurrade runt i sängen. Så fick inte ens ihop 2 tim söm inatt:-(  Så nu är det huvudvärk och trötthet som råder i mitt sinne, fasen va jobbigt!! 

Träningen då, jo igår tog jag mig ut i garaget vid 21. Körde tröskel i ungefär en timme,  blev ett bra pass:-) idag får vi ser hur alla mår.. Men troligtvis blir det kvällsträning, om kylan försvinner vill jag köra 2 timmar skoterspår. Den som lever får se helt enkelt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift