Att inte äta upp..

Gillar inte att inte få trycka på allt under mina träningspass, nu när det är mkt baciller här hemma och jag är lite snorig så försöker jag hålla igen. Men när man lämnar monarken och har kraft kvar känns det inte bra, lite som att lämna god mat på tallriken..
Gårdagens två pass var helt godkända ändå, finns kraft i kroppen än. Dagens första var segt, känns man inte är riktigt 100% igen ändå. För att köra 60/120 på 7,5w/kg krävs en helt fräsch kropp, nu stannade jag på 10st för att inte ta ut för mkt. Gillar det inte men lite klok kanske man måste vara, får ta igen det nästa fredag:-)

Skrev ju lite om att jag nog kommer ändra lite i specen på cykeln, har ju varit grymt sugen på en RS1 gaffel. Men kommer nog inte köra med en sån, då jag vill ha en träningshoj också och ett par extra hjul blir det lite krångligt. Visst kan man sätta en RS1 på träningshojen också, men det är fan inte ekonomiskt försvarbart. Sen är det bara min fåfänga som blir lidande, tempot ute på tävlingarna kommer nog vara detsamma. Kanske kan man istället åka på nån extra tävling för dom pengarna, och det är ju därför man gör detta:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack